Wednesday, May 19, 2010

MiKaT Di KemayaN




TarikH 15/5/2010
Man PowER: 4 persons
Pedana V6 Brutal

Sesudah minum pagi di Jambatan Bosi di Batu KiKir....dalam pukul 8.20pagi...he lambatnya...coz tujuan kita nak test power pendatang baru...dan bb....

Sampai Kelaman dlm pukul (9.30 pagi...cuaca alamak mendung...so...hentam saje la...alhamdullilah semua pikat dan bb melalak seperti yang hiharapkan...all laman best ni yang dikatakan tiDak Kira Waktu dan Tempatnya...ummmppp ...

Dapat 2 Ekor Total Ari tu.... memang Chelir Tahap Gaban....senyum je kawan yang dapt ni...SAya Berasa Lega startegi saya menyuruh dia Pasang dilaman pilihan saya tu menjadi...mau kasi api sama tuan dia daaaa ha ha senyum je sahabat saya ni brahim ye la ...lama tak bungkuih...takpa biar pikat saya tukang henjut ...janji kawan dapat...
pukul 1.45 kami gerak kelaur dan pulang ke serting kerana ada urusan keluarga pulak... it is ok next time it is my time to show a true colors


Itu saje...mohon maaf dan maaf jika ada yang menyusahkan

2 comments:

  1. TQ... cuaca tak cantik hari tu.....apa pun Alhamdullilah semuanya HAK nya AMIN

    ReplyDelete