Saturday, December 18, 2010

TRIPLE 1 8 Video- Training Near Home

AreA Melawati
With Nasser Otai A1
Date Dec 18 2010 @ time 8 am to 10 Am

Before another long distance trail to Lukut with Azli n Nassir again on Dec 19 if everything goes fine InsyAllah


9 comments:

  1. That's power bro, can't go near

    ReplyDelete
  2. no la kent boleh main je.....

    ReplyDelete
  3. salam...boleh tahan pikat sdr ni...suara kurang nyaring...gerakkan ada kurang sikit; kalau letakkan ketullan tanah keras/batu kasi dia bertenggek kat atas, permainan pikat ini gerenti semakin rancak...mcm mana pun, tahniah memiliki pikat standard mcm ini

    ReplyDelete
  4. Anonymous...TQ for your comment...
    Mi biasa ja
    Coob125z yea dgn kampung

    ReplyDelete
  5. Salam bro,

    Burung blh tahan, angguk ada selang kuku ada, mainan blh tahan, tembak ada bro?.
    ternak sendiri atau beli.
    nak jual bro?

    ReplyDelete
  6. Anonymous


    member bikin

    Tak bro pakai sendiri je...boleh pakai je bukan baik sangat pon

    ReplyDelete
  7. pehhh..daysat tu...memg tak buang burung ni..pasti meletop bro..

    ReplyDelete