Wednesday, February 17, 2010

Chinese New Year Holiday



For those yang menyambut Tahun Baru Cina masih belum terlambat saya untuk mengucap SelaMaT TahUN BarU Cina MoGA Selamat PerJalanAn Ke KampuNg diSamping Keluarga Tersayang

Saya sibuk kerja baru pulang dr perlis dan kedah jadi malas nak mikat atau ajar burung
1- Penat
2- Nak bawa Family Jalan Jalan
3- Yang paling critical burung Baru hantu jatuh bulu KATEGORI super heavy jadi tak syok nak pe main he heh he

Aktiviti Sambilan Repair sangkar lama antik dan cantik fully anyam ....macan tikar nak repair tutuptempat racip supaya boleh duduk

Till then WASSALAM

9 comments:

  1. salam zul

    fuhhh segaknya cetok tu zul.brapa duit tu ?

    ReplyDelete
  2. hai my prend....pikat sebanyok2 tu xkan seko jatuh bulu da xturun laman???jgn kasi gua paisey geng hahaha...da tu hat tangkap bebanyok maner wei...koi minat cetok aok...tempoh mane weh???

    ReplyDelete
  3. berapa harga ni BrO?
    cantik barangan antik nih.
    puas cari kat kedai burung, memang x jumpa.

    ReplyDelete
  4. Bro Long, Bro Kohjai,Bro Azmi

    Sejarah sangkar ni hadiah dari kawan Han namanya yang beli pikat dekat langkawi terus dengan cetoknya sekali.

    Han hadiahkan saya lebih kurang 5 tahun dulu dan saya bagi org tua saya pakai. Jadi bila ada model baru saya bagi dia dan yang ini saya overhull utk mencantikan dan repair yg mana saya rasa kena repair.

    Tukang nya saya tak tahu. Harganya saya tak tahu. Mungkin satu je kat malaysia ni.Maaf ye kawan kawan tak boleh bantu kehendak tuan tuan.

    ReplyDelete
  5. Bro kohjai....kawe loni ....pikat sekor tu je loni....tu pun burung baru....koho koho cari satu lagi kalu boleh gi standard 7 series ko biar puas main..... harganya biar kancil ....ado ko hok nok pindah rumah....jangan lupa ajak bro Azmi mari rumah .... kawe masok la.... setakat lamb chop sementar yah buat ...

    ReplyDelete
  6. Wow cantik cetok tu mesti sepecel made punyo.

    ReplyDelete
  7. Dear Zack
    Kawan Kasi je Zack saya sendiri pun tak tahu made in XXXXXXX dan harganya.
    Terima kasih kerana kesudian zack memberi komen dlm blog saya ni

    Tq once more zack

    ReplyDelete
  8. samo2 Zul,seronok baco blog kawan2 ni.Byk menafaatnyo,lebih baik dari baco bondo yg bukan2 jo.Den pun nak ucapkan timo kasih kerna sudi beri komen dlm blog den.

    ReplyDelete